Sommerfest i Bregninge kirke og sognehus

When:
24. August 2014 @ 10:30 – 14:00
2014-08-24T10:30:00+02:00
2014-08-24T14:00:00+02:00

untitled

SALMESWING MED SILLE OG PALLE

Kirken fyldes af musik, når Sille og Palle spiller og synger. Der spilles nogle af de kendte og elskede salmer blandet op med livgivende rytmer. l hjertet, sanserne og i dansebenene.

Og mon ikke børnene selv får lov at spille med. Hvis ellers guitarerne vil vågne…….

Sille Grønberg og Palle Windfeldt er to af landets mest rutinerede musikere i koncerter for børn. Parret spillede blandt andet med i børnejazzorkestret Djanzz og de er komponisterne bag musikken i det populære børneprogram ”Rosa fra Rouladegade”

Salmeswing i Bregninge Kirke

Søndag den 24. august afholder vi årets sommerfest for både små og store og de endnu større. Alle er hjertelig velkomne!

Vi begynder i kirken sammen med Sille og Palle, der tilsammen udgør duoen Salmeswing. Sammen med menigheden vil de gøre deres til at få kirken til at swinge denne formiddag.

Efter familiegudstjenesten går vi alle ned i Sognehuset, hvor der vil blive serveret frokost. Derefter er der fri leg, og mon ikke, hvis vejret tillader det, der også kan blive tid til en gang familie – rundbold.

Af hensyn til indkøb af frokost vil det være rart med tilmelding til sognepræst Christina Morsing, på enten 5929 1150 eller E-post: csm@km.dk